Vegański gulasz.

Moja podróź z kuchnią wegańską wciąż trwa. Czasami szukam inspiracji w przepisach innych a czasami sama je kreuję.

Staram się używać produkty nieprzetworzone, bo moim zdaniem im bliżej natury tym zdrowiej.

Właśnie z rana zrobiłam badania laboratoryjne i bardzo jestem ciekawa wyników! 🙂

Jak dieta wegańska wpłynęła na moje zdrowie?

Na pewno podzielę się z Wami w jednym z postów.

Potrzebne składniki:

1 szklanka bulionu warzywnego (ugotowany na bazie włoszczyzny)

6 pieczarek

cukinia

2 pomidory malinowe

3 łyżki masła orzechowego 100% bez soli

2 łyżki oleju rzepakowego

sól, pieprz

świeża kolendra

Sposób przygotowania.

Najpierw ugotowałam bulion warzywny. Następnie obrałam, pokroiłam i podsmażyłam pieczarki. Następnie dolałam bulion z pokrojoną, ugotowaną marchewką. Jeszcze dodałam pokrojoną cukinie i 2 pomidory malinowe. Dusiłam 15 minut a potem dodałam 3 łyżki masła orzechowego, którym zagęściłam gulasz. Gulasz doprawiłam solą, pieprzem i świeżą kolendrą.

Jeśli lubisz cebulę to możesz na wstępie podsmażyć pieczarki i cebulę. Ja nie dodaję cebuli, ponieważ wzdyma i źle się wtedy czuję.

Podane proporcje starczą Wam na 2 dania dla dorosłych i 2 dzieci.

Smacznego!!! 🙂

#zdrowystylżycia #wegański #vegelunch #vegeprzepis #vegańskigulasz #smacznieizdrowo #zdrowyprzepis #bezjaj #bezmięsa #bezmleka #dlavegan

One thought on “Vegański gulasz.

  • Sierpień 2, 2018 at 10:55 pm
    Permalink

    Wygląda mega apetycznie. Faktycznie można się przestawić na same warzywa :), super

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *