Śniadanie białkowo-tłuszczowe. Muffiny wytrawne.

Dziś chciałabym przedstawić Wam kolejną propozycję śniadania białkowo-tłuszczowego. Jeśli znudzi nam się już jajecznica, gotowane jaja czy omlet to fajną propozycją są muffiny w wersji wytrawnej.

Potrzebujemy kilka jaj wiejskich i dodatki jak: boczek, warzywa np. pomidor, brokuły. Mój wybór padł również na ser feta i tuńczyk.

Składniki:

9 jaj wiejskich (chyba przesadziłam ale tyle naprawdę musiałam użyć do mojej foremki, aby ją napełnić)

boczek pokrojony w plasterki

brokuły

pomidorki koktajlowe

tuńczyk

ser feta

10 g oleju kokosowego lub masła klarowanego

przyprawy

Sposób przygotowania.

Do miski rozbiłam jaja i dodałam rozpuszczone, ostudzone masło klarowane.  Roztrzepałam jajka i dodałam przyprawy. Następnie pokroiłam bekon, pomidorki, brokuły i ser feta. Foremke wysmarowałam olejem kokosowym. Ułożyłam na dnie foremek przygotowane dodatki i dolałam jajka na wysokość 3/4.

DSC_0417

DSC_0426

Piekarnik wcześniej nagrzałam do temp. 180 C. Wstawiłam muffiny na 25 minut.

Wyszło mi 12 przepysznych warzywnych muffinek, które mogą być śniadaniem lub przekąską w trakcie dnia.

Muffiny są bardzo sycące.

Moim zdaniem to również fajna propozycja na świąteczny stół wielkanocny. Goście powinni być mile zaskoczeni.

Spróbujecie???

DSC_0431

Zapraszam również po przepis na jajka w avocado, który znajdziecie w Zdrowych Przepisach.

Polecam i życzę Smacznego! 🙂

DSC_0435

DSC_0436

DSC_0448

#śniadanie #śniadaniebiałkowo-tłuszczowe #dieta #zdrowystylżycia #zdrowenawyki #zdrowewybory #healthylivestyle #healthychoices #muffiny #muffinywytrawne #fit #fitmuffiny #zdrowemuffiny

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *