Śniadanie białkowo-tłuszczowe. Jajka sadzone w avocado.

W odpowiedzi na Wasze zapytania co jadam na śniadanie, przygotowałam moją wiosenną i zdrową propozycję.

Od stycznia pierwsze śniadanie to posiłek białkowo-tłuszczowy.

Przyznam, że na początku ciężko było mi się przyzwyczaić. Okres adaptacji do zmiany nawyku trwał ok. 3-4 tygodnie. Wcześniej zawsze rano jadłam owsianki, które zamieniłam na śniadania białkowo-tłuszczowe bez węglowodanów.

Potrzebne składniki:

średnie avocado

2 jaja wiejskie

boczek

rukola lub szczypiorek

pomidorki koktajlowe

sól i pieprz

Sposób przygotowania:

Umyj avocado i przekrój wzdłuż na pół a następnie przekręć obie połówki avocado w przeciwnym kierunku. Wyjmij pestkę, poszerz miejsca po pestce na tyle aby zmieściło się w nim jajo. Delikatnie rozbijamy surowe jajko, tak aby w całości zmieściło się w połówce avocado. Do drugiej połówki wbijamy drugie jajko. Doprawiamy solą i pieprzem. Dekorujemy pokrojonym boczkiem.

Wstawiamy do rozgrzanego do 200 stopni piekarnika i pieczemy 15 minut.

Sadzone jajka w avocado możemy zjeść z rukolą i pomidorkami.

Po takim posiłku jestem pełna energii na codzienne zmagania.

Mam nadzieję, że moja propozycja zdrowego, wiosennego śniadanka przypadnie Wam do gustu.

W kolejnym wpisie omówię zalety i podam kilka propozycji śniadania białkowo-tłuszczowego.

Życzę Wam Pięknego Dnia!

DSC_0234

DSC_0229

#zdroweśniadanie #wiosenneśniadanie #śniadaniebiałkowotłuszczowe #avocado #jajasadzonewavocado #fitśniadanie #fit #fitsylwetka #zdrowystylżycia #zdroważywność

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *