Moje Zdrowe Śniadania.

Dziś Dzień Zdrowego Śniadania stąd pomysł na zamieszczenie kilku moich propozycji na pożywne, pyszne śniadanie.

Od ponad dwóch lat moje śniadania zmieniły swoją postać diametralnie. Kiedyś obowiązkowo była to kanapka najczęściej z jasnego pieczywa. Dziś nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam na śniadanie kanapkę.

Zdrowym nawykiem, który praktykuję od bardzo dawna, jest picie szklanki ciepłej wody z sokiem z cytryny oraz miodem. Jest to doskonała metoda na oczyszczenie organizmu z toksyn i podkręcenie metabolizmu. Po pół godzinie od wypicia napoju, serwuję sobie pierwsze śniadanie. Pamiętajcie, aby śniadanie zjadać do godziny od przebudzenia. Jeśli nie jadacie śniadań przed wyjściem z domu to radzę zmienić przyzwyczajenia. Spróbujcie wprowadzić zmianę na tydzień, a już po tych kilku dniach zauważycie, że macie więcej energii do działania, jesteście bardziej skoncentrowani w pracy, szkole. Na pewno wrośnie Wasze samopoczucie, a uśmiech zagości od samego rana.

Teraz może podam Wam listę produktów, które zawsze mam w domu, aby przygotować pełnowartościowe śniadanie dla siebie i mojej rodzinki.

W mojej szafce znajdziecie:

– płatki owsiane górskie!

– kaszę jaglaną

– nasiona chia

– mąkę z cieciorki

– mąkę z quinoa

– mąkę kokosową

-karob

– nasiona słonecznika, dynii

– orzechy (włoskie/laskowe/nerkowce/brazylijskie)

– olej kokosowy

– jagody goji

– rodzynki

– daktyle

– miód

W powszednie dni tradycyjnie jadam owsiankę i bardzo się cieszę, że moje dzieci również zasmakowały w tym prostym daniu. Używam wyłącznie płatków górskich, są najzdrowsze i zawierają najwięcej składników odżywczych.

Naprawdę wcale nie jest trudno zmienić nawyki żywieniowe. Dodatkowo świadomość tego co jemy ma również ogromne znaczenie. Dbajmy o siebie i swoją rodzinę, bo przecież zdrowie jest najważniejsze.

A co Wy preferujecie na śniadanie? Może macie jakieś zdrowe propozycje?

Podzielcie się nimi zostawiając komentarz 🙂

11906247_1692793527621917_1936589553_n

Jaglanka z pomarańczą, jagodami goji i cynamonem.

11925893_1488554461448533_501949327_n

Jaglanka z karobem i owocami.

IMG_20151031_105645

Omlet kokosowy z owocami.

IMG_20151024_114719

Omlet kokosowy.

foto1

Omlet z karobem na oleju kokosowym.

foto2

Owsianka z nasionami chia i owocami.

Dzień Zdrowego Śniadania! Dzieciaki wybrały owsiankę a ja omlet z polewą kokosowo-bananową z rodzynkami i owocami  Pięknej Niedzieli  #breakfast #healthybreakfast #breakfasttime #foodporn #instafood #dzieńzdrowegośniadania #vitanatura #eko #organic #vege #omlet #omlette #eathealthy #cleaneating #fitfood #foodie #fitfam #homemade #zdrowo #zdrowystylżycia #healtylivestyle

Omlet z polewą kokosowo-bananową z rodzynkami i owocami.

20150315_131702

Naleśnik z mąki amarantusowej z serkiem ricotta, gruszką, tymiankiem i miętą.

20150910_090315

Owsianka z bananem, avocado, jagodami goji i płatkami migdałowymi.

foto3

Jaglanka z avocado, gruszką i borówkami.

foto4

Granola z jagodami.

#zdroweśniadanie #śniadanie #domoweśniadanie #DzienZrowegoSniadania #DzieńZdrowegoŚniadania #breakfast #healthybreakfast #breakfasttime #foodporn #dzieńzdrowegośniadania #vitanatura #eko #organic #vege #omlet #eathealthy #cleaneating #fitfood #foodie #fitfam #homemade #zdrowo #zdrowystylżycia #healtylivestyle

5 thoughts on “Moje Zdrowe Śniadania.

  • Listopad 9, 2015 at 9:36 am
    Permalink

    Genialne zdjęcia!

    Reply
    • Listopad 9, 2015 at 10:35 am
      Permalink

      Dziękuję Lenka! 🙂 <3

      Reply
  • Listopad 23, 2015 at 10:01 am
    Permalink

    Świetne pomysły na śniadanka ! Jak przedstawiłaś skład swojej szafki to zwizualizowala mi sie moja ! U mnie tez płatki, kasze, nasiona chia, mąka gryczana, kukurydziana, otręby, orzechy itp. To naprawdę potrafi uzależnić ! Bo nie ma to jak poranek z owsianka, omletem czy kasza i do tego owoce, orzechy ajaj niebo ! Buziaki ❤️

    Reply
    • Listopad 23, 2015 at 12:16 pm
      Permalink

      Super! Witaj w Klubie! 🙂 Buziaki <3

      Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *