Fit śniadanie to żaden problem. Propozycje drugiego śniadania.

Mija trzeci tydzień naszego wyzwania Aktywna i Pozytywna.  Wdrażaliśmy nawyk jedzenia śniadania białkowo-tłuszczowego. Kilka dziewczyn wstawiało zdjęcia swoich posiłków. Ciekawa jestem jakie macie obserwacje. Czy zauważyłyście, że jesteście wtedy dłużej najedzone i że nie macie po nim ochoty na słodkie? Mam nadzieję, że macie więcej energii po takim śniadaniu tak jak ja! Czuję się świetnie!

Dzisiejszym wpisem chciałabym Wam podpowiedzieć co jeść na drugie śniadanie.

Drugie śniadanie możemy zjeść już z węglowodanami czyli w tym momencie może to być owsianka, zdrowe słodycze czy deser. Oczywiście bez cukru i z produktów nieprzetworzonych. Używamy płatki owsiane, jaglane, gryczane, amarantus, quinoa, kakao, świeże owoce, warzywa, mleka roślinne, orzechy, mąki bezglutenowe. Nie dodajemy cukru ani wszelkiego rodzaju syropów jak: klonowy, daktylowy czy z agawy.

Nie macie pomysłów? Proszę bardzo, ja mam ich wiele.

  1. Jaglanka lub ryżanka na mleku roślinnym z owocami

2. Placuszki bananowe

3. Gofry

4. Domowa granola

5. Budyń jaglany czekoladowy

6. Shake truskawkowy

7. Koktajl warzywny lub warzywno-owocowy

8. Mus z mango, nerkowcami i śmietanką kokosową

9. Muffinki

10. Ciasteczka owsiane

11. Dyniowa lub marchewkowa owsianka

12. Omlet

Jeśli trafiłaś na mojego bloga pierwszy raz to zapraszam do udziału w moim wyzwaniu na fb Aktywna i Pozytywna. Oto link Aktywna i Pozytywna

Aktualnie trwa konkurs na przepis na danie obiadowe. Szczegóły znajdziesz w Wydarzeniu.

Jeśli chcesz poczytać odnośnie naszej zdrowej diety, którą wdrażamy w wyzwaniu Aktywna i Pozytywna zapraszam na wpisy:

„Zdrowe nawyki żywieniowe. Podejmij wyzwanie.” oraz „Śniadania białkowo-tłuszczowe. Zalety”.

W kolejnych wpisach będę przedstawiać zdrowe propozycje obiadowe i na kolację.

Napiszcie mi proszę w komentarzu jak Wam się podobają moje propozycje i jaki przepis Wam zdradzić 😉

Pozdrawiam serdecznie!

 

#zdrowystylżycia #zdrowie #zdrowenawykiżywieniowe #zdroważywność #dbajozdrowie #dieta #zdrowadieta #wyzwanie #wyzwanieaktywnaipozytywna #teamfitfighterki #walczosiebie #bądźaktywna #zdroweprzepisy #fit #fitśniadanie #fitprzepisy #zdroweśniadanie

4 thoughts on “Fit śniadanie to żaden problem. Propozycje drugiego śniadania.

  • Maj 7, 2017 at 5:39 pm
    Permalink

    Bardzo ciekawe rozwiązania na pewno coś sobie z tego zrobię 🙂

    Reply
    • Maj 7, 2017 at 7:53 pm
      Permalink

      Dziękuję! 🙂

      Reply
  • Maj 8, 2017 at 3:13 pm
    Permalink

    Iza, a gdzie można znaleźć przepisy, np.: na muffinki czy ciasteczka owsiane

    Reply
    • Maj 8, 2017 at 3:53 pm
      Permalink

      W dziale ZDROWE PRZEPISY 🙂 Pozdrawiam serdecznie! 🙂

      Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *