Efekty mojej 8 tygodniowej metamorfozy.

Wyzwanie roku dobiegło końca. Żałuję, że tak szybko zleciały te 8 tygodni. Jednak warto przeżyć takie doświadczenie, aby zauważyć zmiany i dalej się rozwijać. Dzięki nowemu planowi dietetycznemu oraz treningowemu zapragnęłam poszerzać swoją wiedzę z dietetyki i treningu.

Gdy nie trenuję to swój czas poświęcam na dalszy rozwój i dokształcanie. Ostatnio uczestniczyłam w Konferencji PEI oraz w warsztatach dotyczących odżywiania i suplementacji w chorobie Hashimoto. Dzięki temu wkrótce pojawią się ciekawe tematy na blogu. Jedyne czego mi ciągle brakuje to doby. Czas zdecydowanie upływa zbyt szybko.

Ale do sedna 🙂

Poniżej zamieszczam zestawienie zdjęć sylwetki. Po lewej stronie sylwetka przed 8 tygodniowym wyzwaniem. Po prawej efekty po 8 tygodniach.

METAMORFOZA 8 TYG. PRZÓD

METAMORFOZA 8 TYG. BOK

METAMORFOZA 8 TYG. TYŁ

Jak oceniacie efekty?

Mnie one bardzo motywują do dalszego działania bo widać, że tkanka tłuszczowa zmalała. Według pomiaru składu ciała ubyło aż 4 kg tłuszczu! Tym samym ubyło mi 8 lat.

Własna satysfakcja i zdrowie to coś Najcenniejszego!!!

Nie odpuszczajcie i walczcie o siebie!

Pozdrawiam cieplutko!

spełniajmarzenia

#metamorfoza #metamorfoza2 #bądźfit #zdrowystylżycia #walczosiebie #nigdysięniepoddawaj #wyzwanieroku #bądźaktywna #ruszsie #formanalato #fit #fitgirl #fitwoman #gym #siłownia #dieta #zbilansowanadieta

2 thoughts on “Efekty mojej 8 tygodniowej metamorfozy.

  • Marzec 30, 2017 at 11:35 am
    Permalink

    Jak na 8 tygodni, to fantastyczna przemiana, gratuluję! Jak udało Ci się uzyskać taki efekt?
    Mi najbardziej zależy na wyszczupleniu brzucha, ale na razie nie mam pomysłu na ćwiczenia.

    Reply
    • Marzec 30, 2017 at 12:16 pm
      Permalink

      Dziękuję 🙂 Brzuch zdecydowanie robi się w kuchni 🙂 Odpowiednia dieta + treningi na siłowni z cardio dają takie efekty! Sama jestem pod wrażeniem, że w ciągu 2 miesięcy (8 tygodni) można tak wiele osiągnąć. Rozgrzewke zawsze wykonywałam w formie TABATY, potem ok. godzinnny trening siłowy a po nim 20 min. cardio.
      Moja dieta była bez cukru, bez glutenu i bez laktozy. Czułam się dosłownie jak bikini fitness, bo sporo składników musiałam wyeliminować, choć od paru lat odżywiam się zdrowo. Zapraszam do przeczytania moich wcześniejszych wpisów: Dieta zbilansowana, Sekrety mojej diety oraz Sekrety mojej diety czyli bez glutenu i bez laktozy. Z ćwiczeń na brzuch polecam wszystkie rodzaje plank oraz ćwiczenia na TRX. Powodzenia! 🙂

      Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *