Budyń jaglany. Zdrowy deser.

Czy trudno przygotować zdrowy deser? Wcale nie.

W dzisiejszym wpisie chciałabym się z Wami podzielić przepisem na zdrowy deser. Proponuję budyń z kaszy jaglanej, która zawiera krzemionkę. Poprawia wygląd skóry, włosów i paznokci. Ponadto odkwasza organizm, wpływa na przemianę materii i ułatwia odchudzanie. Kasza jaglana to bogactwo witamin i składników mineralnych. Naprawdę polecam włączyć ją do swojego menu.

Gdy dopada mnie ochota na coś słodkiego przygotowuję czekoladowo-wiśniowy deser jaglany. Może to być również posiłek przedtreningowy, który zjadam na 2 godziny przed planowanym treningiem.

Potrzebne składniki:

– szklanka kaszy jaglanej,

– 2/3 szklanki mleka migdałowego bądź ryżowego

– 2 łyżki kakao naturalnego,

– szklanka świeżych wiśni lub malin (poza sezonem mrożonych),

– 1-2 łyżki miodu.

Sposób przyrządzania:

Szklankę kaszy jaglanej ugotuj w 2 szklankach wody. Gdy kasza zmięknie odstaw pod przykryciem aby napęczniała. Następnie zmiksuj kaszę z mlekiem, kakao i miodem. Potem dodaj wiśnie bez pestek lub maliny i dokładnie zmiksuj. Porozdzielaj do salaterek, pozostaw do ostygnięcia i jedz na zdrowie.

Jak Wam się podoba moja propozycja?

#deser #zdrowydeser #posiłekprzedtreningowy #budyńjaglany #cojeśćgdymaszochotenasłodkie #zdrowesłodycze #zdrowesłodkości #fit #fitdeser #bądźfit #fitprzepis #zdrowyprzepis #zdroweprzepisy #zdroważywność #zdrowystylżycia #fitfighterka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *